Andorra
A addwill Andorra, comptem amb un equip de professionals especialitzats en oferir serveis d’assessorament i consultoria empresarial i fiscal. La nostra seu central es troba estratègicament ubicada al cor d’Andorra la Vella, la qual cosa ens permet atendre les necessitats de societats locals i filials internacionals que operen en aquest país.
A més, oferim serveis integrals relacionats amb immigració, encarregant-nos de tots els tràmits i documentació necessària per obtenir permisos de residència i treball per als treballadors desplaçats a Andorra.
Som experts en la internacionalització d’empreses des d’Andorra, en assessorar qualsevol tipus d’inversió, i establir la residència oficial a Andorra, també en la planificació fiscal internacional per al patrimoni empresarial i personal dels nostres clients.
El nostre compromís rau en oferir solucions adaptades i eficients als nostres clients, recolzats per un equip professional altament capacitat.
Informació de contacte
Direcció Andorra
Maika Nin
DIRECTORA
Eduard Navarro
PARTNER
Aprovat el Decret 404/2024: Nou Reglament de permisos de residència i requisits lingüístics a Andorra
El Decret 404/2024, aprovat el 23 d'octubre de 2024, ha introduït un nou reglament que regula la quota general per a les autoritzacions de residència i treball, així com per als treballadors fronterers. Aquest decret contempla un total de [...]
Calendari laboral 2025: Festius, compensacions i detalls importants
El Decret 409/2024 del BOPA (Butlletí Oficial del Principat d'Andorra), amb data del 23 d'octubre de 2024, aprova el calendari laboral per a l'any 2025 a Andorra. Segons l'Article 1: En el sector de la construcció, indústries, oficines, bancs, [...]
Maika Nin i Andrea Sarmento assisteixen al 6 Cifras System Event
El passat 2 d'octubre, la Maika Nin, directora de l'oficina d'addwill a Andorra, i l'Andrea Sarmento, professional del departament comptable, van assistir al 6 Cifras System Event, celebrat a l'Unsquare Studio d'Andorra la Vella. Aquest esdeveniment va reunir professionals [...]