Consultoria / Assessorament comptable
Consultoria / Assessorament comptable
addwill Andorra té una ampla experiència en el sector per ajudar les empreses a complir amb la normativa comptable d’Andorra, així com en tots aquells processos comptables en els que requereixin la nostra assistència. Oferim una comptabilitat ordenada, ràpida i transparent per assegurar que la situació financera del seu negoci es reflecteixi amb precisió en tot moment.
A més, realitzem anàlisis periòdiques per optimitzar la gestió empresarial i prendre les millors decisions operatives i estratègiques. També oferim serveis de confecció i revisió d’informació financera com estats financers, comptes anuals, consolidats comptables, pressupostos i elaboració de plans de viabilitat.
Així mateix, proporcionem suport a petites i mitjanes empreses en les tasques de Direcció Financera i oferim assessorament financer en transaccions, valoracions, compres i vendes de negocis i societats, així com peritatges i altres serveis per a reduir costos i optimitzar processos empresarials.
Serveis
Aprovat el Decret 404/2024: Nou Reglament de permisos de residència i requisits lingüístics a Andorra
El Decret 404/2024, aprovat el 23 d'octubre de 2024, ha introduït un nou reglament que regula la quota general per a les autoritzacions de residència i treball, així com per als treballadors fronterers. Aquest decret contempla un total de [...]
Calendari laboral 2025: Festius, compensacions i detalls importants
El Decret 409/2024 del BOPA (Butlletí Oficial del Principat d'Andorra), amb data del 23 d'octubre de 2024, aprova el calendari laboral per a l'any 2025 a Andorra. Segons l'Article 1: En el sector de la construcció, indústries, oficines, bancs, [...]
Maika Nin i Andrea Sarmento assisteixen al 6 Cifras System Event
El passat 2 d'octubre, la Maika Nin, directora de l'oficina d'addwill a Andorra, i l'Andrea Sarmento, professional del departament comptable, van assistir al 6 Cifras System Event, celebrat a l'Unsquare Studio d'Andorra la Vella. Aquest esdeveniment va reunir professionals [...]