Gestions i Tramitacions2023-10-27T12:41:38+00:00

Gestions i Tramitacions

Gestiones

A addwill Andorra, oferim un servei professional, ràpid i proper per a tots els tràmits relacionats amb l’empresa a Andorra, tant en els àmbits comptable, fiscal, laboral i mercantil.

A més, també realitzem tot tipus de gestions i tràmits administratius davant les diferents institucions i entitats andorranes, tant per a particulars com per a empreses, els quals detallem tot seguit:

Gestoria mercantil

Al nostre despatx, oferim serveis per a la gestió mercantil d’empreses. Això inclou:

  • La sollicitud d’inversió estrangera per a la compra o creació de societats i immobles.
  • constitución y modificación de sociedades.
  • La redacción de estatutos
  • La redacció d’estatuts socials.
  • L’obertura, baixa i modificació de comerços.
  • La redacció d’actes socials, l’obtenció i legalització de llibres d’actes i de socis.

Gestions laborals

Oferim serveis relacionats amb la gestió laboral d’empreses, incloent-hi:

  • La tramitació d’obtenció i renovació de permisos de residència i treball;
  • Tramitació d’obtenció de permisos de treball per a empreses estrangeres;
  • Serveis de redacció de contractes de treball i gestió de nòmines, incloent-hi l’elaboració de butlletins de treball.
  • Realització d’altres tràmits laborals com ara altes i baixes a la CASS;
  • Gestió de cotitzacions mensuals a la CASS;
  • Redacció de cartes d’acomiadament i de desistiment del contracte de treball;

Gestions comptables
  • Assessorament comptable financer.
  • Outsourcing – Externalització de serveis financers i de comptabilitat.
  • Preparació i presentació dels comptes anuals.
  • Revisió i assistència en la gestió de comptabilitat externa.
  • Collaboració amb consultors financers externs per a la validació dels comptes.
  • Elaboració de plans estratègics i de viabilitat financera.
  • Elaboració de pressupostos anuals.
Gestions fiscals
  • Serveis d’assessorament fiscal per a empreses i particulars.
  • Representació davant l’Administració en recursos i requeriments.
  • Preparació i presentació de declaracions fiscals a Andorra, incloent l’IGI, IRPF, IRNR i IS.
  • Presentació de declaracions d’IRNR a Espanya.
  • Tramitació d’exempcions d’ITP/IGI.
Tràmits d’immigració
  • Obtenció de residència passiva (sense activitat laboral).
  • Gestió de residència i treball per a empreses andorranes.
  • Tramitació de residència i treball per a empreses estrangeres.
  • Re agrupament familiar.
  • Gestió de residència i treball per compte propi.
  • Obtenció de permisos de treball per a treballadors transfronterers.
  • Gestió de residència per a professionals amb projecció internacional.
  • Sol·licitud de residència per raons d’interès científic, cultural i esportiu.
  • Assessorament i gestió per obtenir residència per ingressar en centres privats de cures geriàtriques o mèdiques.
Altres tràmits
  • Inscripció en el padró al Registre del Comú.
  • Certificats d’empadronament.
  • Certificat de propietat immobiliària.
  • Certificat d’inscripció al Registre Comercial.
  • Reconeixement / homologació de títols universitaris.
  • Representant legal per a treballadors temporals.
  • Tràmits per a la parella de fet.
  • Sol·licitud de permisos de caça.
  • Sol·licitud de permisos de pesca.
  • Altres sol·licituds a institucions i entitats andorranes.
  • Legalització de documents (postil·la de la Haya).
  • Certificat de no antecedents penals andorrans.
  • Assessorament per a la importació de vehicles.
  • Canvis de nom/adreça de vehicles (canvi de titularitat de la carta groga).
  • Certificats de no deute del Comú, l’Administració Tributària i la CASS.
  • Certificat de naixement.
  • Certificat de matrimoni.
  • Certificat de parella de fet / unió estable de parella.
  • Certificat de defunció.
  • Certificat de residència a Andorra.
  • Certificat de residència fiscal a Andorra.

El Govern augmentarà el salari mínim un 4% com a mínim el 2025, arribant als 1.431 euros

By |2024/12/05|Categories: Andorra, Varis|

  El 2025 serà un any de canvis significatius en la regulació dels salaris a Andorra, amb un increment destacat del salari mínim interprofessional (SMI). Davant la manca de consens entre la patronal i els sindicats sobre l’increment salarial, el [...]

Assistència de la Maika Nin a la I Jornada d’Internacionalització d’Andorra Business

By |2024/11/22|Categories: Andorra, Varis|

  La Maika Nin, directora de l'oficina d'addwill a Andorra, va participar a la primera Jornada d’Internacionalització organitzada per Andorra Business, un esdeveniment que va reunir més de 120 empresaris del país. Aquesta jornada, que compta amb la col·laboració d’ACCIÓ [...]

Maika Nin assisteix a la conferència de Miquel Roca Junyent sobre l’Acord d’associació UE-Andorra

By |2024/11/06|Categories: Andorra, Varis|

  La Confederació Empresarial Andorrana (CEA) ha organitzat una conferència sota el títol “Andorra Unió Europea: Un camí de futur”, amb la participació destacada de l'advocat i polític català Miquel Roca i Junyent. L’esdeveniment, que es va celebrar el 5 [...]

Vols que et contactem?

Deixa la teva consulta o truca’ns al +376 833 333

    INFORMACIÓ SOBRE EL TRACTAMENT DE DADES PERSONALS
    Responsable del tractament: Addwill Partners, S.L.P. (“Addwill”).
    Finalitats: Gestionar les vostres dades per poder atendre i donar resposta a la vostra consulta.
    Legitimació: El consentiment propi de l'usuari.
    Destinataris: Tercers amb què Addwill estigui contractual o legalment obligat a facilitar-los, així com empreses del mateix grup en el cas que sigui necessari per resoldre la seva consulta.
    Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional

    He llegit i accepto la política de privacitat i cookies

    Go to Top