Gestions i Tramitacions2023-10-27T12:41:38+00:00

Gestions i Tramitacions

Gestiones

A addwill Andorra, oferim un servei professional, ràpid i proper per a tots els tràmits relacionats amb l’empresa a Andorra, tant en els àmbits comptable, fiscal, laboral i mercantil.

A més, també realitzem tot tipus de gestions i tràmits administratius davant les diferents institucions i entitats andorranes, tant per a particulars com per a empreses, els quals detallem tot seguit:

Gestoria mercantil

Al nostre despatx, oferim serveis per a la gestió mercantil d’empreses. Això inclou:

  • La sollicitud d’inversió estrangera per a la compra o creació de societats i immobles.
  • constitución y modificación de sociedades.
  • La redacción de estatutos
  • La redacció d’estatuts socials.
  • L’obertura, baixa i modificació de comerços.
  • La redacció d’actes socials, l’obtenció i legalització de llibres d’actes i de socis.

Gestions laborals

Oferim serveis relacionats amb la gestió laboral d’empreses, incloent-hi:

  • La tramitació d’obtenció i renovació de permisos de residència i treball;
  • Tramitació d’obtenció de permisos de treball per a empreses estrangeres;
  • Serveis de redacció de contractes de treball i gestió de nòmines, incloent-hi l’elaboració de butlletins de treball.
  • Realització d’altres tràmits laborals com ara altes i baixes a la CASS;
  • Gestió de cotitzacions mensuals a la CASS;
  • Redacció de cartes d’acomiadament i de desistiment del contracte de treball;

Gestions comptables
  • Assessorament comptable financer.
  • Outsourcing – Externalització de serveis financers i de comptabilitat.
  • Preparació i presentació dels comptes anuals.
  • Revisió i assistència en la gestió de comptabilitat externa.
  • Collaboració amb consultors financers externs per a la validació dels comptes.
  • Elaboració de plans estratègics i de viabilitat financera.
  • Elaboració de pressupostos anuals.
Gestions fiscals
  • Serveis d’assessorament fiscal per a empreses i particulars.
  • Representació davant l’Administració en recursos i requeriments.
  • Preparació i presentació de declaracions fiscals a Andorra, incloent l’IGI, IRPF, IRNR i IS.
  • Presentació de declaracions d’IRNR a Espanya.
  • Tramitació d’exempcions d’ITP/IGI.
Tràmits d’immigració
  • Obtenció de residència passiva (sense activitat laboral).
  • Gestió de residència i treball per a empreses andorranes.
  • Tramitació de residència i treball per a empreses estrangeres.
  • Re agrupament familiar.
  • Gestió de residència i treball per compte propi.
  • Obtenció de permisos de treball per a treballadors transfronterers.
  • Gestió de residència per a professionals amb projecció internacional.
  • Sol·licitud de residència per raons d’interès científic, cultural i esportiu.
  • Assessorament i gestió per obtenir residència per ingressar en centres privats de cures geriàtriques o mèdiques.
Altres tràmits
  • Inscripció en el padró al Registre del Comú.
  • Certificats d’empadronament.
  • Certificat de propietat immobiliària.
  • Certificat d’inscripció al Registre Comercial.
  • Reconeixement / homologació de títols universitaris.
  • Representant legal per a treballadors temporals.
  • Tràmits per a la parella de fet.
  • Sol·licitud de permisos de caça.
  • Sol·licitud de permisos de pesca.
  • Altres sol·licituds a institucions i entitats andorranes.
  • Legalització de documents (postil·la de la Haya).
  • Certificat de no antecedents penals andorrans.
  • Assessorament per a la importació de vehicles.
  • Canvis de nom/adreça de vehicles (canvi de titularitat de la carta groga).
  • Certificats de no deute del Comú, l’Administració Tributària i la CASS.
  • Certificat de naixement.
  • Certificat de matrimoni.
  • Certificat de parella de fet / unió estable de parella.
  • Certificat de defunció.
  • Certificat de residència a Andorra.
  • Certificat de residència fiscal a Andorra.

Calendari laboral 2025: Festius, compensacions i detalls importants

By |2024/10/31|Categories: Andorra, Varis|

  El Decret 409/2024 del BOPA (Butlletí Oficial del Principat d'Andorra), amb data del 23 d'octubre de 2024, aprova el calendari laboral per a l'any 2025 a Andorra. Segons l'Article 1: En el sector de la construcció, indústries, oficines, bancs, [...]

Maika Nin i Andrea Sarmento assisteixen al 6 Cifras System Event

By |2024/10/08|Categories: Andorra, Varis|

  El passat 2 d'octubre, la Maika Nin, directora de l'oficina d'addwill a Andorra, i l'Andrea Sarmento, professional del departament comptable, van assistir al 6 Cifras System Event, celebrat a l'Unsquare Studio d'Andorra la Vella. Aquest esdeveniment va reunir professionals [...]

Andorra signa un nou conveni de no doble imposició amb Montenegro

By |2024/10/07|Categories: Andorra, Fiscal|

  La ministra d'Afers Exteriors, Imma Tor, i el seu homòleg de Montenegro, Ervin Ibrahimovic, van formalitzar el passat 24 de setembre la signatura del conveni per eliminar la doble imposició entre ambdós països. El conveni iniciarà ara el tràmit [...]

Vols que et contactem?

Deixa la teva consulta o truca’ns al +376 833 333

    INFORMACIÓ SOBRE EL TRACTAMENT DE DADES PERSONALS
    Responsable del tractament: Addwill Partners, S.L.P. (“Addwill”).
    Finalitats: Gestionar les vostres dades per poder atendre i donar resposta a la vostra consulta.
    Legitimació: El consentiment propi de l'usuari.
    Destinataris: Tercers amb què Addwill estigui contractual o legalment obligat a facilitar-los, així com empreses del mateix grup en el cas que sigui necessari per resoldre la seva consulta.
    Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional

    He llegit i accepto la política de privacitat i cookies

    Go to Top