Consultoria / Assessorament comptable
Consultoria / Assessorament comptable
addwill Andorra té una ampla experiència en el sector per ajudar les empreses a complir amb la normativa comptable d’Andorra, així com en tots aquells processos comptables en els que requereixin la nostra assistència. Oferim una comptabilitat ordenada, ràpida i transparent per assegurar que la situació financera del seu negoci es reflecteixi amb precisió en tot moment.
A més, realitzem anàlisis periòdiques per optimitzar la gestió empresarial i prendre les millors decisions operatives i estratègiques. També oferim serveis de confecció i revisió d’informació financera com estats financers, comptes anuals, consolidats comptables, pressupostos i elaboració de plans de viabilitat.
Així mateix, proporcionem suport a petites i mitjanes empreses en les tasques de Direcció Financera i oferim assessorament financer en transaccions, valoracions, compres i vendes de negocis i societats, així com peritatges i altres serveis per a reduir costos i optimitzar processos empresarials.
Serveis
Calendari Laboral 2024: Festes, Compensacions i Detalls Importants
El Decret 487/2023 del BOPA (Butlletí Oficial del Principat d’Andorra), de data 25 d'octubre del 2023, aprova el calendari laboral per a l'any 2024 a Andorra. Les festes obligatòries per als sectors específics són les següents: Gener: 1 Cap [...]
Augment de consultes per mudar-se a l’estranger després de l’aval del Constitucional a l’Impost a les Grans Fortunes
El recent suport del Tribunal Constitucional a l'impost sobre les grans fortunes a Espanya ha generat un marcat interès entre els patrimonis elevats del país en busca d'opcions per canviar la seva residència a destinacions estrangeres amb condicions fiscals [...]
Nova Obligació Empresarial: Presentació Anual del Registre de la Bretxa Salarial
Amb l'objectiu de promoure la igualtat de gènere en l'àmbit laboral, les empreses estan ara obligades a presentar el registre de la bretxa salarial anualment abans del 31 de març. Aquesta iniciativa, establerta pel recent Reglament del registre públic [...]